Tehnici de comunicare telefonica
(1 voturi)

Printeaza acest articol Email This Post 4,651 vizualizari

Scop: dezvoltarea abilitatilor de comunicare telefonica.

buy a essay online

 

Obiective:

       Analiza abilitatilor de comunicare telefonica

       Dezvoltarea abilitatilor de comunicare verbala

       Rezolvarea situatiilor dificile la telefon

       Impartasirea unor exemple de succes din piata

 

Tematici:

       Pregatirea abordarilor telefonice: scenariu, atitudine etc.

       Comunicare verbala: mesaj, ton, ritm, ascultare activa, tehnica intrebarilor

       Cum sa arati interes si empatie

       Elementele cheie ale abordarii telefonice

       Tehnici de rezolvarea situatiilor dificile

       Tipuri de clienti si modalitatea de abordare

 

Durata: 1 ½  zile

 

Structura:

 

Activitate Durata Metoda Observatii
Activitati de deschidere(ora de incepere 9.00) 40 Prezentare, feedback Se vor prezenta obiectivele programului. Participantii se vor prezenta in maxim 30 de secunde, ca si cum ar vorbi la telefon cu o persoana necunoscuta.
Analizaabilitatilor de vanzare telefonica 90 Role play Participantii vor contacta firme noi din diverse domenii de activitate. Participantii vor fi intregistrati, dupa care vor primi feedback. 
Comunicare 90 Role play, prezentare, discutii, exercitii Se va exersa comunicarea verbala si ascultarea activa.
Mecanismul abordarii telefonice 90 Prezentare, discutii, test, role play Participantilor le vor fi prezentate: natura abordarii telefonice, procesul AIDA, etapele unei abordari telefonice, „pigmentat” cu exemple concrete.
Rezolvarea situatiior dificile  la telefon 100 Role play, prezentare, discutii Se vor practica diverse tehnici de rezolvarea conflictelor la telefon.
Tipuri de clienti 60 Prezentare, discutii, lucru in echipa Se vor trece in revista patru categorii de clienti fiecare cu interesele, obiectiile si cuvintele cheie de abordare.
Simulari, teste 120 Role play, feedback, discutii Se vor simula situatii reale cu abordari in diverse domenii. Participantii vor primi feedback. Participantii vor fi testati la nivel de cunostinte si abilitati.
Evaluare program 10 Chestionar Participantii vor evalua programul.