Maratonul vanzarilor
Program de dezvoltare a abilitatilor vanzatorilor
Programele de dezvoltare eveniment, gen un training de 1,2,3,4 zile, au rezultate firave, ?deoarece odata intorsi la locul de munca participantii au sanse mari de a se intoarce foarte usor la vechile comportamente. Programele de dezvoltare proces, desi aparent au costuri mai ridicate, au o eficienta mult mai ridicata si duc in mod sigur la schimbarile comportamentale dorite.
Programul MARATONUL VANZARILOR este o imbinare constructiva a sesiunilor de training, coaching si interventii in cadrul organizatiei, in care participantii, de la o sesiune la alta, au de implementat mici proiecte.
Acest program se concentreaza exclusiv pe dezvoltarea acelor comportamente care au impact direct asupra rezultatelor in vanzare.
Programul are o perioada de desfasurare de 6-24 de luni, functie de specificul organizatiei si obiectivele de atins.
Programul are urmatoarea structura:
- Identificarea obiectivelor cheie din compania
- Identificarea obiectivelor
- Identificarea indicatorilor cheie
- Analiza situatiei.
- Masurarea eficacitatii de vanzare
- Masurarea eficacitatii comportamentale
- Proiectarea programului de dezvoltare
- Derularea programului de dezvoltare de training si coaching
- Sesiuni de training de 1-3 zile cu o frecventa de 30-60 de zile
- Sesiuni de coaching cu o frecventa de 15-45 de zile
- Interventii in cadrul organizatiei
- Evaluarea permanenta a indicatorilor cheie
Temele pe care se concentreaza programul sunt urmatoarele:
Competente relative la procesul de vanzare
- Prospectare
- Contact initial
- Identificare nevoi
- Prezentare solutie
- Negociere
- Finalizare
- Mentinerea portofoliului
- Dezvoltarea portofoliului
Competente interpersonale
- Cunoasterea tipului clientului
- Comunicare telefonica
- Comunicare verbala
- Comunicare scrisa
- Ascultare activa
- Prezentari de grup
- Managementul situatiilor dificile
- ?Vanzarea? ideilor
Competente personale
- Autocunoastere & autodezvoltare
- Mentinerea integritatii
- Managementul stresului
- Orientare spre client
- Angajament
- Dezvoltarea credibilitatii
- Planificare & stabilirea obiectivelor
- Managementul timpului
- Creativitate