Maratonul vanzarilor
(Fara voturi momentan)

Printeaza acest articol Email This Post 4,335 vizualizari

Program de dezvoltare a abilitatilor vanzatorilor

Programele de dezvoltare eveniment, gen un training de 1,2,3,4 zile, au rezultate firave, ?deoarece odata intorsi la locul de munca participantii au sanse mari de a se intoarce foarte usor la vechile comportamente. Programele de dezvoltare proces, desi aparent au costuri mai ridicate, au o eficienta mult mai ridicata si duc in mod sigur la schimbarile comportamentale dorite.

Programul MARATONUL VANZARILOR este o imbinare constructiva a sesiunilor de training, coaching si interventii in cadrul organizatiei, in care participantii, de la o sesiune la alta, au de implementat mici proiecte.

Acest program se concentreaza exclusiv pe dezvoltarea acelor comportamente care au impact direct asupra rezultatelor in vanzare.

Programul are o perioada de desfasurare de 6-24 de luni, functie de specificul organizatiei si obiectivele de atins.

Programul are urmatoarea structura:

  1. Identificarea obiectivelor cheie din compania
    1. Identificarea obiectivelor
    2. Identificarea indicatorilor cheie
  2. Analiza situatiei.
    1. Masurarea eficacitatii de vanzare
    2. Masurarea eficacitatii comportamentale
  3. Proiectarea programului de dezvoltare
  4. Derularea programului de dezvoltare de training si coaching
    1. Sesiuni de training de 1-3 zile cu o frecventa de 30-60 de zile
    2. Sesiuni de coaching cu o frecventa de 15-45 de zile
    3. Interventii in cadrul organizatiei
  5. Evaluarea permanenta a indicatorilor cheie

Temele pe care se concentreaza programul sunt urmatoarele:

Competente relative la procesul de vanzare

  • Prospectare
  • Contact initial
  • Identificare nevoi
  • Prezentare solutie
  • Negociere
  • Finalizare
  • Mentinerea portofoliului
  • Dezvoltarea portofoliului

Competente interpersonale

  • Cunoasterea tipului clientului
  • Comunicare telefonica
  • Comunicare verbala
  • Comunicare scrisa
  • Ascultare activa
  • Prezentari de grup
  • Managementul situatiilor dificile
  • ?Vanzarea? ideilor

Competente personale

  • Autocunoastere & autodezvoltare
  • Mentinerea integritatii
  • Managementul stresului
  • Orientare spre client
  • Angajament
  • Dezvoltarea credibilitatii
  • Planificare & stabilirea obiectivelor
  • Managementul timpului
  • Creativitate