Tehnici de comunicare telefonica
(1 voturi)

Printeaza acest articol Email This Post 5,884 vizualizari

Scop: dezvoltarea abilitatilor de comunicare telefonica.

buy a essay online

 

Obiective:

       Analiza abilitatilor de comunicare telefonica

       Dezvoltarea abilitatilor de comunicare verbala

       Rezolvarea situatiilor dificile la telefon

       Impartasirea unor exemple de succes din piata

 

Tematici:

       Pregatirea abordarilor telefonice: scenariu, atitudine etc.

       Comunicare verbala: mesaj, ton, ritm, ascultare activa, tehnica intrebarilor

       Cum sa arati interes si empatie

       Elementele cheie ale abordarii telefonice

       Tehnici de rezolvarea situatiilor dificile

       Tipuri de clienti si modalitatea de abordare

 

Durata: 1 ½  zile

 

Structura:

 

ActivitateDurataMetodaObservatii
Activitati de deschidere(ora de incepere 9.00)40Prezentare, feedbackSe vor prezenta obiectivele programului. Participantii se vor prezenta in maxim 30 de secunde, ca si cum ar vorbi la telefon cu o persoana necunoscuta.
Analizaabilitatilor de vanzare telefonica90Role playParticipantii vor contacta firme noi din diverse domenii de activitate. Participantii vor fi intregistrati, dupa care vor primi feedback. 
Comunicare90Role play, prezentare, discutii, exercitiiSe va exersa comunicarea verbala si ascultarea activa.
Mecanismul abordarii telefonice90Prezentare, discutii, test, role playParticipantilor le vor fi prezentate: natura abordarii telefonice, procesul AIDA, etapele unei abordari telefonice, „pigmentat” cu exemple concrete.
Rezolvarea situatiior dificile  la telefon100Role play, prezentare, discutiiSe vor practica diverse tehnici de rezolvarea conflictelor la telefon.
Tipuri de clienti60Prezentare, discutii, lucru in echipaSe vor trece in revista patru categorii de clienti fiecare cu interesele, obiectiile si cuvintele cheie de abordare.
Simulari, teste120Role play, feedback, discutiiSe vor simula situatii reale cu abordari in diverse domenii. Participantii vor primi feedback. Participantii vor fi testati la nivel de cunostinte si abilitati.
Evaluare program10ChestionarParticipantii vor evalua programul.